7900 0450
Nysgjerrig på fremtiden?
Magic Circle - Norges
største spåsenter
Få svar fra<br />klarsynte på<br />e-post!

Få svar fra
klarsynte på
e-post!

Mannen i ditt liv – ja, hvem er egentlig det?

Mannen i ditt liv – ja, hvem er egentlig det?

INGHILD - treffsikre spådommer i fortid, nåtid og fremtid

INGHILD - treffsikre spådommer i fortid, nåtid og fremtid

GRO ANITA – populær «trollkvinne» med sterkt klarsyn

GRO ANITA – populær «trollkvinne» med sterkt klarsyn

EMBLA - svarer på kjærlighetsspørsmål

EMBLA - svarer på kjærlighetsspørsmål

ALVA - dyktig klarsynt samtaleterapeut

ALVA - dyktig klarsynt samtaleterapeut

God søvn gir godt humør

Søvn og humør henger uløselig sammen, viser flere studier. Hvis du ikke sover nok, vil du på lengre sikt garantert komme i dårlig humør. Ikke bare gir for lite søvn kortere lunte − man blir også betydelig mer nærtagende, sur og tverr.

Tips en venn på e-post

Det er lettere å sove godt om du passer på å legge deg på samme tid hver dag. Ikke tro du kan ta igjen tapt søvn ved å ligge til langt på dag i helgen. Det forstyrrer bare søvnmønsteret.

Les også:
Hvordan sover du?
Drømmene er livets speil    

Bor du sammen med noen som snorker, bruk ørepropper. Støy kan få deg til å våkne midt i en søvnsyklus og kan gi deg samme følelse som å være i bakrus.

Ha litt lavendel under puten eller på et lommetørkle på nattbordet. Lavendel er et gammelt middel mot søvnløshet og har beroligende effekt på hjernen.

Spis lettfordøyelig mat om kvelden. Velg produkter rike på karbohydrater, som stimulerer produksjonen av serotonin, et stoff som hjelper deg å slappe av.

Soverommet skal kun brukes til soving og kos. Ikke spis, jobb eller se på TV i sengen.

Det er best å sove på høyre side, i fosterstilling med bena litt fra hverandre og høyre arm foran puten. Denne stillingen lar blodet sirkulere fritt, ifølge kinesisk lære.

Lurer du på hva drømmene dine egentlig betyr? Ring oss for drømmetydning 

God Natt!

Slik blir 2016 for deg! Bestill et personlig årshoroskop fra Henning Hai Lee Yang.